poniedziałek, 31 grudnia 2012

Jowisz w kolorze

Pierwszy od lewej Jowisz z której wykorzystałem widmo.
środkowa Mój Black & White . Po prawej Mój z nałożonym kolorem widma .




Przez zastosowanie pewnej sztuczki, udało mi się moją fotkę Jowisza z dnia 27.12.2012 zamienić na zdjęcie kolorowe.



Jowisz 27.12.2012 godz 21.39



W sieci znalazłem kolorową fotkę zrobioną tego samego dnia i godzinie. Programem wstawiłem pod moją fotkę zdjęcie z neta ale tylko w 5 % i ta wartość nie spowodowała żadnych wizualnych zmian struktur planety a przechwyciłem widma kolorowe które uwidoczniły się po paro krotnym nasycaniu kolorem i w ten sposób fotka w odcieniach szarości zrobiła się kolorowa.


3 komentarze:

  1. Jeszcze koło filtrowe i filtry, będzie super

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde! Przemo! Ty to masz pomysły:)Super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardo ładna nowa szata Twojej stronki a także ciekawe tematy - pozdrawiamy os.Kopernik

    OdpowiedzUsuń