poniedziałek, 5 czerwca 2017

Jowisz sesja 02.06.2017

Możliwe że to już ostatnia sesja w tym sezonie. Po zapadnięciu zmroku Jowisz spada jak cegła w stronę horyzontu , zazwyczaj są spore turbulencje spowodowane zmianami temperatur po zachodzie słońca . Ta sesja nie była moją wymarzoną w porównaniu do sesji dnia poprzedniego. Jednak i tak był dobrze . Oto co udało się uchwycić.


Jowisz 2017-06-02-1945 UT RGB 6min

A tutaj taki mały eksperyment. Foto które widzimy po wyżej rzuciłem do WinJupos  . Z tej że klatki utworzyłem mapę oraz nałożyłem na maskę kuli oraz obróciłem . Celem tego zabiegu było upozorowanie jakby foto nie było robione z ziemi , Gdyż taki kąt nie jest możliwy do zaobserwowania z naszej planety.


Po niżej to samo lecz z większym efektem nachodzącego cienia . Wygląda to tak jakby Jowisz była planetą wewnętrzną 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz