piątek, 27 marca 2015

Mój Jowisz w czasopiśmie - ASTRONOMIA -

W lutym również brałem udział w konkursie fotografii miesiąca ( im. Heńka Kowalewskiego ) Społeczeństwo Forum Astronomicznego oddając swoje głosy doprowadzili moją fotografię Jowisza na miejsce trzecie. Bardzo gorąco dziękuję za oddane głosy ,tym bardziej że fotografie opublikowane w miesiącu lutym były przepiękne. A głos może być oddany tylko jeden.


Jowisz który brał udział w konkursie LUTY 2015



Tak się składa że w konkursie  pierwsze trzy miejsca ukazują się w czasopiśmie ASTRONOMIA
Moja fotografia wypadła doskonale . Bardziej podoba mi się niż na obrazie monitora. 


 Czasopismo ASTRONOMIA wydanie Kwietniowe.

Pierwsze 3 miejsca przez miesiąc na głównej stronie na F.A.



Jestem osobą raczej skromną jednak  w tym przypadku nie mogłem się powstrzymać żeby się pochwalić .
Takie wyróżnienie może już się więcej nie powtórzyć . Jeszcze raz dziękuję WSZYSTKIM za oddany na moją fotografię  głos :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz